dentistpopescu@gmail.com Eustatiu Stoenescu 1B, Craiova 0351447914

Echipa Dentist Popescu - dentistpopescu.ro

  • Home
  • Echipa Dentist Popescu
Department

Managed Your

Heathcare Services

Cum se face plata

Ședințele stomatologice la DENTISTPOPESCU încep și se termină în siguranță. Dispunem de plata cu cardul, pe care o recomandăm în acest timp. De asemenea, puteți plăti vizita la stomatolog și cash, la fiecare întâlnire. Totodată, vă putem elibera factura proformă sau în contul bancar.

    • plata cash și POS
  • factură proformă sau în cont bancar
Politica noastră de plată este să oferim pacienților informații complete despre costul tratamentului dentar necesar înainte de efectuarea lor. Pentru tratamentele dentare care are nevoie de multe vizite, va fi oferit în scris sau estimat de cost la tratament, sau un plan de tratament. Opțiuni Plată: plata numerar la fiecare vizită, la ora programelor sau plata prin card bancar Anumite proceduri care implică laboratorul de tehnică dentară trebuiesc plătite: jumătate în prima zi a tratamentului, restul până la suma completă până la data la care procedura este încheiată. Procedurile chirurgicale vor fi achitate: jumătate la planificare, restul până la suma completă în ziua intervenției. În rarele cazuri în care trebuie să fie colectate sume neplătite, vom încerca să contactăm pacientul prin telefon pentru a solicita plata. Numai în cazul în care nu putem face acest lucru (sau pacientul și-a exprimat preferința pentru un alt mijloc de comunicare), vom putea folosi mesaje text, e-mailuri sau scrisori. În cazul în care și mai rar datoria nu este în curs de achitare, ne rezervăm dreptul de a trimite problema la o societate de recuperare la alegerea noastră. Ne rezervăm dreptul de a percepe dobândă pentru orice datorie care rămâne restantă mai mult de o lună fără acordul nostru prealabil.  

Plan de tratament

  • După prima vizită în clinicile DENTISTPOPESCU, veți fi programat pentru următoarea ședință în cadrul căreia, pe baza investigațiilor realizate anterior, medicul vă va prezenta și vă va explica pas cu pas planul de tratament, care sunt etapele ce trebuie parcurse și ce rezultate se pot obține.
  • Planul de tratament include soluțiile medicale recomandate exclusiv pentru cazul dvs. și estimarea de cost pentu acest plan de tratament.

Imagistică dentară

  • După discuția pe baza fișei pacientului și consultația de specialitate, medicul vă va solicita realizarea unor investigații radiologice de tip OPG (radiografie digitală panoramică) sau CBCT (computer tomograf avansat și rapid).
  • Acest tip de investigație clinică îl ajută pe medicul dvs. coordonator să stabilească cu precizie diagnosticul și să planifice mult mai riguros soluțiile de tratament.
  • În clinica noastră folosim aparatură de imagistică dentară (KaVo) în realizarea radiografiilor dentare digitale, garantând astfel calitatea și rapiditatea stabilirii diagnosticului.

Consultația de specialitate

  • Consultația inițială reprezintă punctul de pornire în stabilirea unui status dentar corect și în realizarea unui plan de tratament complet, care să răspundă nevoilor dumneavoastră. Vă sfătuim să îi comunicați medicului toate așteptările pe care le aveți de la tratament, întrucât doar împreună putem obține rezultatul mult dorit.
  • La prima întalnire, veți discuta cu medicul despre istoricul dvs. medical, urmat de examenul clinic oral si realizarea de fotografii dentare extraorale și intraorale cu scop diagnostic. Acestea sunt extrem de importante, deoarece împreună cu restul investigațiilor ajută medicul în stabilirea unui diagnostic corect.
  • Acesta este momentul în care îi puteți adresa medicului dvs. orice nelămurire sau întrebare legată de sănătatea dvs. dentară.

Prima vizită

 

  • Programarea o puteți face exclusiv telefonic. Primiți imediat un SMS cu un link unde trebuie să completați date necesare în elaborarea dosarului dvs medical.
  • Cu 24 h înainte de programare primiți un SMS de confirmare a programării, la care trebuie să răspundeți pentru confirmare.
  • La ora programării, în clinică, vei fi preluat de un FrontDesk Officer, care vă va explica toți pașii pe care îi veți parcurge împreună, înainte de a fi condus în sala de tratament.
Va solicităm să respectați programarea și să ne sunați cu 24 de ore în avans dacă trebuie să anulați sau să fiți reprogramați (respectiv vineri pentru luni). Vă rugăm să înțelegeți că orice modificare în programul nostru afectează pacienții care așteaptă să își completeze tratamentele stomatologice.

Mon – Sat 07:00 – 21:00
Our opening time
info@domainname.com
Need help ? send a mail
+202-555-0104
Any question ? quick call us